Wes sentence example
- In juist ae glisk, the prince poued it oot an thare wes Gowd Tree as gleg an weill as ever she wes.
- This Duik o Norroway wes hir verra ain prince, an he wes gaun ti mairrie this lauchin leddie the morn at daw.
- The king himselff wes intill ane 475 And Schyr James off Douglas Into the tother party was.
- For nou she wes ettlin for ti be mistress o aw the grandeur afore hir een.
- She said she wes a Bonnie young lassie aince.Advertisement
- An the puir auld caird, that bi nou wes feelin gey disjaskit in his eild, gledlie gied thaim til him.
- Nou the prince in the castel wes nane ither but the braw callant that haed stuiden up for Jennie in the huntin ludge.
- Aw ma lyfe, even whan Ah wes a wee laddie, naebodie ever lykit me.
- Gunnar: Na, it wes burnt doun ti the grund.
- She said she wad lyke for me ti veisit hir again an Ah wes ti veisit hir again an Ah wes ti bring you alang wi me.Advertisement
- She said she wad lyke for me ti veisit hir again an Ah wes ti bring you alang wi me.
- The word wassail is from the Anglo Saxon word " wes hal " meaning " good health " or " be whole " .
- Dropping John O'Shea and playing Gary Neville at center half wit Wes Brown, Ferguson seems to have missed the point.
- The word wassail is from the Anglo Saxon word " wes hal " meaning " good health " or " be whole ".
- On June 20, you can look forward to taking home The Hills Have Eyes, the Wes Craven remake of the 1971 horror film by the same name.Advertisement
- Classics like The Omen, Wes Craven's The Hills Have Eyes, and The Texas Chainsaw Massacre were all originally filmed in the 1970s.
- One of the most comprehensive resources for podcasting is Wes Fryer's Podcasting page.
- This page gives an overview of all articles in the 1911 Brittanica which are alphabetized under Wau to Wes.