Sae sentence example
- On St Mary's Isle was situated the seat of the earl of Selkirk, at whose house Robert Burns gave the famous Selkirk grace: "Some ha'e meat, and canna eat, And some wad eat that want it; But we ha'e meat, and we can eat, And sae the Lord be thankit."
- Richard Archibald from Ballymoney Gled tae finally hear fae sae many Scotch folk that're aa fired up aboot thair ain leid.
- An he gaed up til ane o thaim an spiert whit wey hir mou haed turnt sae ugsum.
- An thair mither grat sair for thaim, sae she did, for she loued thaim aw weill.
- Thou need na start awa sae hasty, wi bickering brattle!Advertisement
- Sae on the cod I see't in you Wi Maidenkirk to John o groats The bosom that you draw me to.
- Fareweel, ye hames o ' pure delight, That I ha'e lo'ed sae weel and lang!
- Within the bush, her covert nest A little linnet fondly prest The dew sat chilly on her breast Sae early in the morning.
- Roy Zhang gets his first SAE Open Section trophy after winning the blitz playoff.
- An SAE database was being prepared by the secretariat.Advertisement
- Sae awa she gaed til the glen ti spier at the wyce auld trout anent hirsell.
- An sae he turned aroon, an walked back tae whit was left o his waddin.
- Gin ye can licht on ony dacent sensible wumman o ' your ain age I 'm nae jist carin ' sae muckle.
- (b) The aorist formed by reduplication: as &Sae, taught; AEAas oOac, to seize.
- Please enclose a stamped sae for response & returns * to avoid loss of format in e-mail subs please underline italics.Advertisement