Muckle sentence example
- The NLS text has the word ane after muckle which clearly scans better for reading.
- Gin ye can licht on ony dacent sensible wumman o ' your ain age I 'm nae jist carin ' sae muckle.
- Besides Mainland, the principal member of the group, the more important are Yell, Unst and Fetlar in the north, Whalsay and Bressay in the east, Trondra, East and West Burra, Papa Stour, Muckle Roe and Foula in the west, and Fair Isle in the south.
- The gate they're gaun the noo, they couldnae win through an the muckle deil were there to pilot them.
- muckle strip o dark broon paint.Advertisement
- muckle beast.
- muckle deil were there to pilot them.
- In the book, the house of Shaws is a muckle big house but muckle big house but muckle is dropped.
- muckle car 's exhaust.
- gin ye can licht on ony dacent sensible wumman o ' your ain age I'm nae jist carin ' sae muckle.Advertisement
- His proposals had special reference to the necessity for connecting a lighthouse on Muckle Flugga, in the Shetlands, and the mainland, but were not carried into effect.
- Muckle Roe, "great red island" (202), roughly circular in shape and about 3 m.
- Muckle Flugga (3), about 1 m.
- In 1402 Alexander, lord of the Isles, set fire to the town, but spared the cathedral for a consideration, in memory of which mercy the Little Cross (so named to distinguish it from the Muckle or Market Cross, restored in 1888) was erected.