Laddie sentence example
- The poor laddie will scream the whole flight as the air expands on ascent but can't get out.
- As far as city breaks go, this little laddie 's got the lot, including even its own Fringe Festival.
- Guy of course will be a big laddie by then.
- Portrait Picture 18 A sheepdog called " Laddie " is pictured sleeping in the sunshine.
- If the hale hypothec were to fa ', I think, laddie, I would dee!Advertisement
- He wis only a laddie at the time, an Badger wid whiles tak him oot for a nicht at the rabbits.
- Aw ma lyfe, even whan Ah wes a wee laddie, naebodie ever lykit me.
- Follow the horses, Johnny my laddie, Oh lad lye away, me canny lad oh!