Hame sentence example
- He thought the bell was speaking to him, pealing out the words come hame, come hame.
- If someone had told you fifteen years ago that you'd be getting a water taxi hame you'd have laughed in their face.
- And Ah'll hurry hame, oh Ah'll hurry hame.
- The Hen Wyfe wul no thenk me gin Ah bring hir hame a deid hen.
- hame wi him, an buried it at the fuit o his gairden.Advertisement
- hame tae Glesca.
- hame til her her bed, a cozy wee nest o strae.
- hame fae school!
- The hames fit tightly round the collar and are fastened at the top and bottom by hame straps.
- Thare she tethers me aw nicht, an at the dawin, Ah cairrie hir hame on ma back.Advertisement
- Ah juist wantit ti gang hame for a wee rest first.
- Ma feet war sair on the road hame tho.
- A Tale of Two Cities A short story by Kirsten Anderson So you're on your way hame.
- Hys broder Edward thar thai fand 20 That thocht ferly Ic tak on hand That Thai fand 20 That thocht ferly Ic tak on hand That thai come hame sa prevely.
- Hys broder Edward thar Thai fand 20 That thocht ferly Ic tak on hand That thai come hame sa prevely.Advertisement
- Whan Ah coudna finnd ye at hame, Ah gaed ti the wars agin the Saracens ti seek ye the tither syde the grave.
- Hys broder Edward thar thai fand 20 That thocht ferly Ic tak on hand That thai come hame sa prevely.
- Hammersmith is mentioned with Fulham as a winter camp of Danish invaders in 879, when they occupied the island of Hame, which may be identified with Chiswick Eyot.