Deil sentence example
- The reading of 15thand 16thcentury verse in the light of these will bring home the critical error of treating such poems as Burns's Collar's Saturday Night, the Address to the Deil, and Scotch Drink as entirely expressions of the later poet's personal predilection.
- The gate they're gaun the noo, they couldnae win through an the muckle deil were there to pilot them.
- deil tak the hindmost!
- Deil hae me, quo ' he; an ' I see the deil hae me, quo ' he; an ' I see the deil at his oxter.
- deil o ' me kens if ye're maist rogue or fule!Advertisement
- muckle deil were there to pilot them.