Bairn sentence example
- Here's me desperate tae get rid o the bairn and her desperate tae hae ain.
- bairn that bedd in the hoose Jack biggit.
- It was hard for her, to see the bairn healthy and growing when she had none of her own.
- They've got order an ye've got a bairn.
- Geordie haed the bairn - Geordie haed the bairn.Advertisement
- He's going to call the wee bairn John.
- An ' where hest te been, ma bonny bairn?
- Aw was up and doon seekin ' for ma hinney; Aw was thro ' the toon seekin ' for ma bairn.
- Thorfinn: Byde you an leeve wi yeir bairn!
- hae mair men ti help him, an finnd the bairn thay wad, tho thay maun hunt the warld.Advertisement
- Orm: Dinna you be ower sair on the bairn, Thorfinn, or ye wul hae me ti reckon wi.
- sen ye war a wee bairn.
- He aye hae mair men ti help him, an finnd the bairn thay wad, tho thay maun hunt the warld.
- Ah haena seen you sen ye war a wee bairn.