Aboot sentence example
- Richard Archibald from Ballymoney Gled tae finally hear fae sae many Scotch folk that're aa fired up aboot thair ain leid.
- So wi dat, da peerie grice set aboot biggin his new hoose.
- ken aboot sic a steid as this?
- ken naething aboot that, but she is never deid.
- Ah wondered when ma da was gonnae start his speil aboot the wean bein the new lama.Advertisement
- Noh gonnae start aw that silly crazy talk aboot PatÃ¢¦ BJ.
- Pepper: Ah wad fair lyke ti hear aboot it.
- wheen o Wedderburns aboot Dundee, theyÃ¢re aw related.
- wis talkin aboot they 3 legged pots you know the anes the cook the Missionaries in!
- ThereÃ¢s a wheen o Wedderburns aboot Dundee, theyÃ¢re aw related.Advertisement
- A wis talkin aboot they 3 legged pots you know the anes the cook the Missionaries in !
- He never talked aboot it, wis still the same auld da, gaun tae his work, cairryin on in the hoose.