Quaedam sentence example
- 1721), 4to; Exercitationes quaedam Mathematicae (Venetiis, 1724), 4to; Hydrodynamica (Argentorati, 1738), 4to.
- Tertio, Propositiones quaedam eminentissimae, ad Triangula sphaerica mird facilitate resolvenda....
- The chronicler represents the archbishop as saying "Inventa est quoque nunc carta quaedam Henrici primi regis Angliae per quam, si volueritis, libertates diu amissas poteritis ad statum pristinum revocare."
- Boetius) librum de sancta trinitate, et capita quaedam dogmatica, et librum contra Nestorium."
- tenuirostres - Alauda, Motacilla, Muscicapa, Todus, Lanius, Ampelis, Turdus, Paradisea, Buphaga, Sturnus, Oriolus, Gracula, Coracias, Corvus, Pipra ?, Parus, Sitta, Certhiae quaedam.Advertisement
- Bacon, whose previous writings had been mostly scattered tracts, capitula quaedam, took fresh courage from this command of the pope.
- Fortunately we have in the Acta quaedam what is in effect the autobiography of the saint.
- Next to the Acta quaedam comes in value Polanco's Vita Ignatii Loiolae, which is published in the Monumenta historica Societatis Jesu now in progress.
- He had previously published some medical and botanical dissertations, besides his Exercitationes quaedam Mathematicae, containing a solution of the differential equation proposed by Riccati and now known by his name.
- The De Ecclesia was published by Ulrich von Hutten in 1520; other controversial writings by Otto Brumfels in 1524; and Luther wrote an interesting preface to Epistolae Quaedam, which were published in 1537.Advertisement
- Anderson of Aberdeen, in the supplement to his Apollonius Redivivus (Paris, 1612), but by far the best is by Robert Simson, Opera quaedam reliqua (Glasgow, 1776).
- 5 a 1776 at the expense of Earl Stanhope, in a volume with the title Roberti Simson opera quaedam reliqua.
- An ex nimia studii assiduitate, an dolore infortunii, quod incendio laboratorium chymicum et scripta quaedam amiserat ?
- Bridges, 1897, 2 vols.) and Opera quaedam inedita (ed.