Officium sentence example
- He was specially devoted to the Virgin Mary, and wrote an Officium Beatae Virginis, in addition to many letters, sermons, and other writings.
- Ludolf, writes in his preface: "Quamobrem nullum gratius officium Christianae huic nationi a me praestari posse putavi, quam si Psalterium Aethiopicum, quod apud illos non aliter quam in membrana manuscriptum habetur, et taro satis venditur, typis mandari, ejusque plurima exemplaria nomine Societatis Indicae in Habessinia gratis distribui curarem."
- He was probably brought young to Constantinople, and attained a footing in the officium of the grand chamberlain.
- In 1994, Officium was released, " one of the biggest crossover hits of the ' 90s " .
- The freedman took his former master's name; he owed him deference (obsequium) and aid (officium); and neglect of these obligations was punished, in extreme cases even with loss of liberty.Advertisement
- ` Quapropter locus est intactus, inane, vacansque Q uod si non esset, nulla ratione moveri Res possent; namque, officium quod corporis exstat, Officere atque obstare, id in omni tempore adesset Omnibus: haud igitur quicquam procedere posset, Principium quoniam cedendi nulla daret res.'