Imperatorum sentence example
- He was the author of several works, the principal of which is entitled Rerum Hispanorum Romanorum imperatorum, summorum pontificum, nec non regum Francorum anacephaleosis.
- Among his antiquarian works are Recueil d'antiquites egyptiennes, etrusques, grecques, romaines, et gauloises (6 vols., Paris, 1752-1755), Numismata Aurea Imperatorum Romanorum, and a Memoire (1755) on the method of encaustic painting with wax mentioned by Pliny, which he claimed to have rediscovered.
- The Leges are divided into Leges nationum Germanicarum, Capitularia regum Francorum, Concilia, Constitutiones imperatorum et regum and Formulae.
- Three quarto volumes of Diplomata regum et imperatorum Germaniae and one of Diplomata Karolingorum bad been published by 1909.
- First appeared an abstract, the Regesta chronologico-diplomatica regum atque imperatorum Romanorum 911-1313 (Frankfort, 1831), which was followed by the Regesta chronologico-diplomatica Karolorum.Advertisement
- The Scriptores are divided into A uctores antiquissimi, Scriptores rerum Merovingicarum, Scriptores rerum Langobardicarum et Italicarum, Libelli de lite imperatorum et pontificum, Gesta pontificum Romanorum and Deutsche Chroniken, or Scriptores qui vernacula lingua usi sunt.